Enostavno vprašanje, s katerim se prej ali slej sooči praktično vsak lastnik spletne strani: koliko me bo stala optimizacija spletne strani za Google? Cenik seveda variira, saj je storitve na tem področju težko enotno ovrednotiti. Postopek optimizacije je odvisen od mnogih dejavnikov, veliko pa odloča spletna stran sama. Glede na to, da niti dve spletni strani nista enaki, tudi ponudbe za optimizacijo obsegajo precej širok cenovni spekter.
Optimizacija spletne strani za Google resda izhaja iz določenih osnov, katerim mora biti vedno zadoščeno. Za te opravke je možno postaviti okvirno ceno. A vsaka spletna stran je že vsaj deloma optimizirana, treba jo je le prilagoditi, kar je spet odvisno od stanja strani. Ponudba za optimizacijo se tako pogosto pripravi individualno, v vsakem primeru pa mora izvajalec natančno opredeliti svoje storitve in pričakovane rezultate.
Google oglaševanje – cenik za hitrejše rezultate
Spletno oglaševanje ponuja hitrejše rezultate, a običajno za višjo ceno. Kakšen je za Google oglaševanje cenik? Spet je nekoliko odvisno od specifik, a v končni fazi se obračuna število klikov na prikazane oglase ali pa število prikaza oglasov, kar je bistveno lažje kvantificirati kot rezultate optimizacije. Seveda tudi tu številke niso čisto preproste, saj je za Google oglaševanje cenik odvisen od panoge spletne strani in konkurence. Če ni konkurenčnih oglaševalcev, se bodo oglasi prikazovali praktično zastonj, za vsakega obiskovalca, ki bo kliknil nanje, pa bo treba odšteti le nekaj centov. V bolj konkurenčnih nišah je treba za en sam klik pogosto odšteti tudi več evrov!