Pridobivanje strank preko spleta

Vsaka spletna stran ima svoj namen, večinoma pa posredno ali neposredno vodijo do nakupa izdelkov ali storitev. Treba je torej poskrbeti, da je spletna stran pripravljena na to nalogo. To vključuje ogromno raznolikih dejavnikov, v končni fazi pa je veliko odvisno od tega, koliko obiskovalcev uspemo privabiti na spletno stran. Pri tem si lahko pomagamo na več načinov, najbolj očitno seveda z oglaševanjem.

Oglaševanje spletne strani

Ena izmed možnosti oglaševanja je uporaba tradicionalnih kanalov, na primer obcestnih panojev, televizije, časopisov, radia … Veliko bolj smiselno pa je oglaševanje spletnih strani na spletu. Posebej učinkovito je oglaševanje AdWords, ki prikazuje povezavo do oglaševane spletne strani ob Googlovih storitvah. Oglaševanje AdWords prikazuje oglase prav tam, kjer jih bo videlo največ ljudi, zato je ta način odličen za pridobivanje velikega volumna obiska na spletno stran. Seveda pa postopek ni povsem enostaven, treba pa je upoštevati tudi to, da se oglaševanja verjetno poslužuje tudi konkurenca. Posledično je lahko oglaševanje AdWords drago in zakomplicirano, čeprav prinaša hitre rezultate.

Optimizacija spletnih strani – SEO

Alternativa je optimizacija spletnih strani SEO. Tudi ta možnost je odlična za pridobivanje obiska na spletni strani, čeprav običajno traja nekoliko dlje in zahteva več truda. Optimizacija poskrbi za to, da se povezava do spletne strani pojavi v vrhu rezultatov spletnih iskalnikov za relevantne poizvedbe. Ker velika večina kupcev informacije o izdelkih in storitvah išče preko spletnih iskalnikov, je optimizacija spletnih strani SEO močno orodje za vsakogar, ki želi s svojo spletno stranjo doseči prodajne uspehe.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja