Točnih cen za spletno optimizacijo in oglaševanje ni

Spletno oglaševanje je priljubljena metoda pridobivanja novih strank preko spleta. Poslužujejo se je večinoma spletne trgovine in druga spletišča, ki omogočajo nakup izdelkov ali naročilo storitev preko spleta. Celotna zadeva je v osnovi povsem enostavna – zakupimo oglase, prejmemo obiskovalce. Še posebej to velja za CPC AdWords oglaševanje, pri katerem plačamo le za klik na oglas, torej le za dejanski učinek oglaševanja. To pomeni, da je tudi s cenovnega vidika takšna možnost zelo ugodna – pri SEO optimizaciji cena na primer ni tako enostavno razvidna, medtem ko pri oglaševanju točno vemo, koliko bomo odšteli za obiskovalca.

Vseeno je lahko tudi CPC AdWords oglaševanje glede cene precej nepredvidljivo, morda celo bolj kot SEO optimizacija. Cena za optimizacijo se namreč določi vnaprej glede na dogovor z izvajalcem, pogosto tudi glede na učinek. Pri CPC oglaševanju pa pogosto ne določamo točnih cen za klike, prav tako težko predvidimo število klikov. Res je, da se lahko pred nepričakovanimi stroški zavarujemo z določenimi limiti, a vseeno se lahko zgodi, da povsem brez učinka porabimo ves denar v okviru tega limita.

Čeprav ima SEO optimizacija ceno, ki jo je težko določiti in pogosto tudi ne zagotavlja točnih rezultatov, le zaradi tega ne smemo pozabiti nanjo. Podobno velja za CPC AdWords oglaševanje – dejstvo, da je mehanizem v osnovi povsem enostaven, ne sme biti povod za nepremišljeno oglaševanje. Najbolje je, da se pridobivanja novih obiskovalcev in strank lotimo premišljeno in pozorno, po možnosti pa s tem povezana opravila preprosto prepustimo bolj izkušenemu izvajalcu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.