Spletno oglaševanje zahteva določeno investicijo, izkoristek vložka pa ni vedno po godu oglaševalcem, ki imajo svoja pričakovanja. Kakšen je za spletno oglaševanje cenik in kakšen izkoristek lahko pričakujemo? To je povsem odvisno od tega, koliko časa, truda in denarja smo pripravljeni nameniti načrtovanju oglaševalske akcije. Na učinek namreč vplivajo mnogi dejavniki, ki jih je možno prilagoditi.
Prilagojena spletna stran
Oglasi praviloma vodijo na pristajalno stran v sklopu ciljnega spletišča. Zelo pomembno je, da je ta stran dobro prilagojena svojemu namenu. URL je običajno prikazan že na oglasu, tako da mora biti razumljiv. Tako bodo obiskovalci že ustvarili neka pričakovanja o tem, kam jih bo oglas usmeril. Prav tako mora biti URL dovolj kratek in razločen, da res posreduje pravo informacijo.
Pristajalna stran običajno vodi v nakupni proces, pri tem pa mora biti kar se da učinkovita. Kako to vpliva na ceno oziroma izkoristek spletnega oglaševanja? Dobro prilagojena pristajalna stran bo obiskovalce vodila neposredno do nakupa, tako bo vsak obiskovalec upravičil investicijo v oglas.
Optimizacija oglaševanja
Da bo za spletno oglaševanje cenik upravičen, je treba načrtovati dobro oglaševalsko akcijo. Posebno pozornost gre seveda nameniti oblikovanju oglasa in izbiri pravega URL naslova za usmeritev obiskovalcev, a veliko dela ostaja v ozadju, pri prilagajanju nastavitev oglaševalske kampanje. Ena izmed pomembnih možnosti je prilagoditev investicije, pri oglaševanju na klik lahko določimo maksimalno ceno, ki smo jo pripravljeni plačati za posameznega obiskovalca. S tem lahko za spletno oglaševanje cenik neposredno prilagajamo, vplivamo pa seveda tudi na prikazovanje oglasa in doseganje publike.
Nastavitve so lahko precej kompleksne, pa tudi veliko jih je. To pomeni, da bo najbolje za upravljanje kampanje najeti strokovnjaka. Res je, da bo v tem primeru za spletno oglaševanje cenik dražji, a to ne pove ničesar o izkoristku – tudi rezultati bodo namreč boljši, tako da se investicija povrne.