Svetovni splet pravzaprav v veliki meri služi prikazovanju besedil, ki služijo najrazličnejšim namenom. Za primer lahko vzamemo praktično vsako spletno stran – zelo verjetno je namreč, da poljubna spletna stran obiskovalcem svojo vsebino predstavlja prav v obliki besedila. To pomeni, da je kakovost besedil zelo pomembna, vsak tekst mora biti dobro prilagojen svojemu namenu. Veliko vsebine predstavljajo SEO članki, ki služijo promociji in optimizaciji spletnih strani, nato gre veliko pozornosti nameniti dejanski vsebini spletnih strani, zelo dobri pa morajo biti še teksti za marketing in oglaševanje. Vsako besedilo mora biti prilagojeno svojemu namenu, tako morajo SEO članki na primer slediti drugim načelom kot vsebina za glavno spletno stran. V vsakem primeru pa se je treba posvetiti pisanju in oblikovanju besedil, da bodo ta dosegla kar najboljši učinek.
Pri oglaševanju je to še kako pomembno, saj lahko vsaka beseda naredi veliko razliko. Ker pa se soočamo z različnimi oblikami spletnega oglaševanja in trženja, so tudi besedila na tem področju pogosto zelo specializirana. Pri CPC oglasih na primer v stavku ali dveh prepričujemo širno množico potencialnih obiskovalcev, medtem ko vsebinski marketing zahteva bistveno daljša besedila, včasih kar cele knjige! Poleg tega so tudi nameni različni, celo znotraj posameznih vrst oglaševanja. CPC oglasi na primer ne služijo vedno usmerjanju čim večjega števila obiskovalcev na ciljno spletno stran – včasih je treba zagotoviti, da nekateri spletni uporabniki na oglas ne kliknejo.
Čeprav se marsikomu zdi, da pisanje besedil ni posebej zahtevno, predvsem pri besedilih, kot so SEO članki, je treba temu delu v resnici nameniti veliko pozornosti in truda, do izraza pridejo tudi izkušnje in strokovno znanje. Ravno zato so večje spletne agencije tako uspešne, ponujajo namreč odličen učinek pri uporabi prilagojenih besedil za vsak namen. Naj bo to CPC oglaševanje, SEO članki ali pa glavna vsebina na spletni strani, vedno se splača zagotoviti kar najboljšo možno kakovost besedil.