Poslovanje preko spleta ni enostavno, še posebej ne v času, ko je na spletu prisotno že prav vsako podjetje. Konkurenca je gotovo huda, tako da se moramo boriti proti njim v upanju, da bomo na ta način dosegli svoj delež širnega spletnega občinstva. Osnova za spletni nastop je seveda dobro izdelana spletna stran, a to še zdaleč ni dovolj, da bi si lahko obetali dobrega rezultata. Na dolgi rok moramo poskrbeti za to, da spletišče brezhibno deluje in se stalno nadgrajuje ter prilagaja vsem relevantnim okoliščinam.
Ne govorimo nujno le o večjih prenovah ali nadgradnjah same spletne strani. Ena izmed nujnih storitev na dolgi rok je optimizacija spletne strani, ki morda niti ne vključuje posegov na sami spletni strani. To so namreč postopki, s katerimi se dviguje ugled spletišča in izboljšuje pozicija med rezultati spletnih iskanj. Dobre rezultate dosegamo tako, da pripravljamo aktualne vsebine in povezave do spletišča širimo na drugih spletnih straneh. Seveda ima optimizacija spletne strani tudi tako imenovano on-site komponento, ki pokriva prilagoditev elementov samega spletišča, a to se običajno opravi že pri izdelavi spletne strani.
Optimizacija spletne strani je enostaven, a dober primer za to, kako lahko dobra digitalna agencija poskrbi za dovršen spletni nastop. Medtem ko bi lahko za izdelavo spletne strani izbrali kakšnega cenovno ugodnega ponudnika in na spletišče nato kar pozabili, bo izkušena spletna agencija poskrbela za dolgoročno učinkovitost in brezhibno delovanje spletne strani. Že v izhodišču lahko pričakujemo širši nabor storitev, ki lahko upravičijo tudi višjo ceno. Predvsem pa bo izkušena digitalna agencija zagotovila boljši rezultat na dolgi rok, kar je pravzaprav tisti cilj, ki ga imamo v mislih ob naročilu spletne strani.
Vsaka digitalna agencija ima svojo ponudbo, v kateri lahko najdemo raznolike storitve. Splača se premisliti predvsem o možnostih spletnega marketinga in oglaševanja, seveda pa ne smemo zanemariti skrbi za spletno stran.